Westdale - Dallas, Texas

Dirección: 2550 Pacific Ave Suite #1600, Dallas, TX 75226.
Teléfono: 2145157000.
Página web: westdale.com
Especialidades: Empresa de administración de propiedades, Complejo de apartamentos.
Otros datos de interés: Entrada accesible para personas en silla de ruedas, Estacionamiento accesible para personas en silla de ruedas.
Opiniones: Esta empresa tiene 2 valoraciones según Google My Business.
Opinión media: 1/5.

📌 Ubicación de Westdale

Westdale es una empresa de administración de propiedades con una sólida reputación en el sector, cuya dirección se encuentra en 2550 Pacific Ave Suite #1600, Dallas, TX 75226. Con un teléfono de contacto 2145157000 y una página web accesible en westdale.com, esta compañía se destaca por sus servicios en el ámbito de los complejos de apartamentos.

Entre sus especialidades, se destaca el manejo de propiedades residenciales y comerciales, brindando soluciones integrales para inversores y propietarios. Westdale se esfuerza en mantener altos estándares de calidad y accesibilidad, como lo demuestra la disponibilidad de entradas y estacionamientos accesibles para personas en silla de ruedas.

Aunque la empresa ha tenido un desarrollo sólido, es importante considerar que las opiniones varían según los usuarios. De acuerdo con Google My Business, Westdale cuenta con 2 valoraciones. La media de opinión es de 1/5, lo que podría indicar áreas en las que se pueden mejorar los servicios ofrecidos.

👍 Opiniones de Westdale

Westdale - Dallas, Texas
Nicholle M. R.
1/5

Westdale is the Property Management for The Beacon at Arbors previously known as: Granden Arbours. We moved in December 21,2023.
While everything started out well things changed quickly after it was discover out waste water pipe had been buried in the front yard. With no where to go the water began backing up in our downstairs toilet .After several call and emails to on site management we reached out to the property managers Westdale property. Not liking this the onsite management became hostile and unfortunately turned down our original request for a lease change by one month that we had made unfortunately verbally when the relationship was copacetic. The manager also made an untrue potentially illegal statement about my husband. Now all this time we are including the property manager Westdale in all correspondence and they are also not responding to our on going plumbing plight that has left us unable to use water inside our unit. We now have to reach out to the State of Florida Code Violation office to report them. Finally after 14 days of no water (i.e no shower, no laundry and only periodic trips to toilet where we had to keep all paper in trash and could not flush) the pipe was repaired. To the date of this review January 19th both the managers onsite and Westdale Property Mgt never reached out to apologize for our issue or offer any accommodation including our original request for a one month lease shortage stating "the request for lease change had been longer than two weeks" but not acknowledging we had been preoccupied with other issues i.e the plumbing.

Westdale - Dallas, Texas
jeannie M.
1/5

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